Tuesday, January 20, 2009

last minute production

huhu..aku pun tak tau kenapa idea aku selalu hadir pada waktu-waktu terakhir.

bukannya aku tak pernah cuba untuk membuat kerja awal tapi bila sahaja aku mengorak langkah untuk memulakan dan melakukan kerja tersebut, aku jadi blur. huhu..kenapa ek?? persoalan yang sukar untuk dijawab oleh sesiapa sahaja kerana jawapannya hanya ada pada yang empunya tubuh sendiri. mungkin juga sebab penyakit 'M' yang biasa menyerang dan menular mentaliti student-student kat malaysia ni. mungkin juga andaian tu betul tapi penyakit 'M' aku tak la kronik sangat sebab aku still lagi tak penah ponteng kelas. aku pun jarang tidur di siang hari. mungkin aku perlukan sesuatu sebagai 'tonik' tenaga aku. tapi kat mana agaknya aku nak dapatkan 'tonik' tu?

aku perlukan 'tonik' tu untuk menyedarkan dan menyembuhkan aku dari serangan penyakit 'M' ni. aku tak nak 'tonik' yang memudaratkan aku.

0 comments:

Post a Comment