Sunday, January 25, 2009

5 PSC 1...


gambar masa gathering 5 PSC 1 pada 2003. sekarang da 2009. dah 6 tahun berlalu. masing-masing dah ada haluan sendiri.tapi yang aku tau, separuhnya yang ada dalam gambar ni still study lg termasuk aku.

pagi tadi, sedang asyik aku mengelamun sambil menunggu bus SE Super yang tak reti nak sampai awal, tiba-tiba aku di datangi oleh sebuah panggilan misteri. definisi misteri di dalam konteks aku pada ketika itu adalah call dari no yang tiada dalam simpanan aku. aku pun memberanikan diri untuk mengangkat panggilan tersebut. ayat yang pertama kedengaran adalah 'kau sombong eh, buat-buat tak nampak aku'..aku bingung jap..aku toleh kiri kanan..nun di hujung kaunter kelihatan seseorang yang menyerupai classmate aku 5 PSC 1..zila...zila ke tu? memang zila pun..huhu..

lama aku tak jumpa dia..dia pun study kt uitm juga. aku tahu pasal tu cuma aku belum diberi peluang untuk berjumpa. zila still macam dulu lagi. tak berubah sangat cuma bergaya sikit kot. yela..da dewasa.hehe..yang paling penting, dia still ingat aku. baguslah..tak lupa kawan even da berapa tahun tak jumpa. kami berborak sebentar. topik perbualan aku dan dia berkisar tentang rakan-rakan seperjuangan dan study.

tak lama lepas tu, bas aku pun sampai..perbualan kami mati kat situ..ntah bila dapat jumpa lagi even kami study kat tempat yang sama..huhu..

#zila berada di posisi kanan belakang..


1 comments:

Anonymous said...

najib nmpak kurus dlm pict tu......

Post a Comment