Tuesday, November 3, 2009

aku di framekn oleh aku??

tak de pape yang special pun yang boleh diolah dari gambar di atas..cuma ianya wujud hasil daripada idea dan pemikiran aku yg bengong dan sewel..yang datang secara tiba-tiba tanpa diundang oleh sebarang kad jemputan ataupun pelawaan dari diri aku sendiri..haha.. secara jujurnya teknik dan pendekatan seperti ini sering digunakan oleh golongan muda mudi yang galak memvisual imej diri sendiri kerana ketiadaan insan yang sudi memvisual imej mereka..dan aku baru mencubanya pada saat gambar diatas diambil..aku tak cakap ianya adalah salah..dan tak pula aku bersetuju ianya 100% betul..mungkin ada kena mengena dengan aku jugak..haha..

dan sesungguhnya aku tiba-tiba rasa nak membebel sebentar tadi..di sebabkan itulah entri ini muncul tanpa disangka-sangka..bukan nak mencapapkan diri tetapi hanya nak menghilangkan rasa bosan yang boleh membantutkan kelancaran kepala otak aku untuk berfikir secara waras.. bangkitlah wahai aku...

hehe..peace..

0 comments:

Post a Comment