Tuesday, November 3, 2009

aku adalah aku...

aku adalah aku..
tak siapa boleh jadi aku..
walaupun kadang-kadang aku jadi bukan aku..
aku tetap aku..
itu yang mak aku cakap tentang aku..
apa yang dibuat oleh aku..
apa yang dilihat oleh aku ..
aku tetap menjadi aku..
kekurangan aku..
kelebihan aku..
sedih aku..
gembira aku..
menjadikan aku seorang aku..
cuba cakap dengan aku..
siapa yang boleh jadi aku???..
tak siapa boleh jadi aku..
hati aku..
sayang aku..
kisah aku..
pengalaman aku..
mengajarkan aku menjadi aku..
siapa pun aku..
aku tetap aku..
semengong mana aku..
sejahat mana aku..
seburuk mana aku..
aku tetap aku..
tak kisahlah macam mana rupa pun aku..
aku tetap aku...
siapa aku??

aku adalah.......

t.o.d.a.x.x


p/s: lame aku senyap..ni la jadinye..huhu...sori2...

2 comments:

nisadaud said...

yes..
mana menghilang beb??

Najib Ramli said...

aku x hilang mane pun..juz menyepi.. huhu...

sepi..tanpa kata..

Post a Comment