Saturday, February 14, 2009

kapal terbang kertas 2...

petang tadi semasa present final online projek ni kat En Max..jantung aku dup dap dup dap tak tentu pasal. durasi 30 saat komersial ni aku rasakan seolah-olah terlalu panjang. En Max menonton tanpa berkata apa-apa. penuh ketelitian beliau menonton. mungkin segenap ceruk lubang dan lurah diperhatikanya..selepas 30 saat itu berlalu..En Max masih diam..aku da tak tentu hala..aku menunggu dengan penuh kesabaran kata-kata yang akan keluar dari mulutnya..aku rasakan seperti jantung aku akan gugur.

"OK"...itulah dua patah perkataan yang keluar dari mulut beliau selepas beberapa saat aku menunggu. aku seperti mahu menjerit dan melompat di situ juga. darah kepuasan aku mengalir deras dalam tubuh. bulu roma aku secara tiba-tiba mencacak tandanya aku tersangat terharu.huhu..tapi ini baru sahaja kata-kata awal beliau. masih ada satu hari yang paling di nanti-nanti iaitu hari final presentation. aku harap kata-kata beliau pada petang tadi adalah kredit untuk aku bawa kepada final presentation.


4 comments:

Unknown said...

alamak...

mcm cantek jer pic aku tu...

aku nak wei pic2 tu...

ngn iklan skali..

Najib Ramli said...

haha..
nti aku bg ko cd..
x sia2 kteorg amek bintang filem mcm ko...huhu

Unknown said...

bintang filem ek?

moga2...amin...


hahahahaha

Anonymous said...

kau boleh jd bintang filem..tp tunggu aku nehmen kau dulu...
ensemnyer faris...cantiknya idea iklan ni..ader 3 elemen, menghiburkan, memperkatakan sesuatu dan menceritakan masyarakat dan budaya.huhu

Post a Comment